Obchodní podmínky
Obchodní a reklamační podmínky
prodejce „Pro útulný domov“
Pro útulný domov, Pavel Žolnierčík IČO: 46736425, DIČ: CZ6005221255, sídlem: Krupská 36, Světec, 41753, Česká republika, tel: 722811477, e-mail: proutulnydomov1@seznam.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Všechny výrobky jsou ušité v naší dílně .
Většinou nemáme zboží skladem - vždy šijeme vše nové až na základě objednávky pro konkrétního zákazníka.
Máme vlastní střihy výrobků.
Pozor hlavně při výběru povlaků na zavinovačky. Vybírejte velikost povlaku podle střihu a velikosti péřové výplně. Upozorňujeme,že naše povlaky sedí střihem na naše péřové výplně a nemusí pasovat na výplně jiných výrobců.
Pokud si povlak na zavinovačku necháte ušít a nebude rozměrově sedět na vaši péřovou výplň,není to důvod k vrácení výrobku!
Fotografie jsou jen orientační,jelikož je každý výrobek originál,může se obrázek na fotografii od skutečnosti mírně lišit. Mírné posunutí vzoru na výrobku je způsobeno střihem látky a není to důvod k vrácení výrobku.
Pokud si zákazník zakoupí látku - metráž - špatně zadaný rozměr zákazníkem není důvod vrácení zboží.
Upozorňujeme že barva výrobku nebo metráže se může lišit nastavením vašeho prohlížeče a není to důvod vrácení zboží.
Dodání je jen informativní cca 5 dnů ,záleží na počtu objednávek. Hlavně před vánocemi se dodací doba může prodloužit.
Odstoupení od kupní smlouvy
1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy:
u zboží, které bylo ušito nebo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu (např.změna velikosti,vyšití jména apod.), o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíšeno s jiným zbožím, o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit, o dodávce zboží, jehož cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy.
2. Kupující – spotřebitel má v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Kupující v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy .
Odstoupení od kupní smlouvy odešle kupující na e-mail proutulnydomov1@seznam.cz. Prodávající potvrdí kupujícímu v textové podobě přijetí odstoupení. Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží.
3. V případě odstoupení od kupní smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy, a to za následujících podmínek:
- musí být řádně zabalené, aby nedošlo k jeho poškození na cestě zpět k prodávajícímu - musí být nepoškozené - musí být kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) - s kopií dodacího listu a faktury (pokud byly vystaveny) nebo s jiným dokladem prokazujícím koupi zboží
Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu. Vracené zboží kupující zašle na adresu Pro útulný domov,Krupská 36,417 53 Světec. Prodávající neručí za případnou ztrátu nebo poškození zboží na cestě k prodávajícímu. Zboží není možno zasílat na dobírku, prodávající není povinen takto zboží převzít.
4. V případě odstoupení od smlouvy vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal, nebo způsobem jakým bude kupující požadovat. Vedle kupní ceny má kupující nárok i na vrácení nákladů na dodání zboží ke kupujícímu. Jestliže kupující zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí a prodávající provede kontrolu zboží.
5. Pokud prodávající zjistí, že vrácené zboží je poškozené, opotřebené, znečištěné či částečně spotřebované, nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
6. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek či jiné bezúplatné plnění (dále jen „dárek“), je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
7. Prodávající si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy v těchto případech:
- prodávající neobdržel kupní cenu v době splatnosti nebo si kupující zboží nepřevzal - zboží z objektivních příčin (především proto, že zboží se již nevyrábí, dodavatel přestal dodávat do ČR atd.) není možné za původních podmínek dodat - plnění se stane objektivně nemožným nebo protiprávním
V případě, že nastala některá z výše uvedených skutečností, bude prodávající kupujícího o odstoupení od smlouvy neprodleně informovat. Pokud kupující zcela nebo zčásti uhradil kupní cenu, vrátí prodávající přijatou částku do pěti dnů od odstoupení od smlouvy, a to bezhotovostně na účet, který kupující pro tento účel sdělí, nebo ze kterého provedl úhradu.
7. Práva z vadného plnění
7.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
7.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
- má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné, zboží se hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá, -zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze - je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti - vyhovuje požadavkům právních předpisů.
7.3. Ustanovení uvedená v článku 7.2. obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu pro vadu, v jejímž důsledku byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
Jestliže je prodávající podle kupní smlouvy vázán dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen na určeném místě zboží převzít.
7.4. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u zboží do 24 měsíců od převzetí.
7.5. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání. Reklamované zboží kupující zašle na adresu Pro útulný domov,Krupská 36,417 53 Světec.
Zaslání na dobírku PLATÍTE HOTOVĚ PŘI PŘEVZETÍ , možnost platit kartou .
NEVYZVEDNUTÍ DOBÍRKY !!! - Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek.
NEVYZVEDNUTÍ DOBÍRKY NEZNAMENÁ ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY. Zákazníci, kteří si objednají zboží a nezaplatí objednávku, případně si následně nevyzvednou expedovanou zásilku na dobírku, budou zveřejněni v registru dlužníků a bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (tzv. smluvní pokuta) ve výši 100 Kč za každý den skladování.
Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazené smluvní pokuty), budou podstoupeny a předány společnosti www.vymozeno.cz k vymáhání pohledávek včetně všech nákladů s tím spojených. Objednávku můžete stornovat v den objednání .
UPOZORNĚNÍ: Velké balíky- hnízdečka apod. nelze odesílat Zásilkovnou nebo Balíkovnou. Zasíláme pouze prostřednictvím DPD.
UPOZORŇUJEME – že máme PRÁVO ZMĚNIT VÝDEJNÍ MÍSTO - změna VÝDEJNÍ POBOČKY nebo termínu doručení (např. v sezoně nebo v důsledku mimořádných okolností nebo plné kapacity) .Vyhrazujeme si právo na návrh změny přepravce a to z důvodu odmítnutí zásilky vybraným přepravcem zejména z důvodů změny ceny, příliš nadměrné zásilky .Objednávky si prosím vyzvedávejte včas – včasným vyzvednutím a včasnou reakcí na chybu v objednávce můžeme lépe reagovat a dopátrat se chybě a vše také včas vyřešit. DĚKUJEME
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I.
Nákup Zboží
-
Zákazník je oprávněn objednat prostřednictvím Obchodu a jeho elektronického objednávkového systému konkrétní Zboží, o jehož koupi má zájem. Vyplněním registračního formuláře Obchodu, registrací v Obchodu, vyplněním kteréhokoli objednávkového formuláře v rámci Obchodu a odesláním kterékoli Objednávky v rámci Obchodu projevuje vždy Zákazník zároveň souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami určenými pro nákup Zboží v Obchodu a také se zpracováním jeho osobních údajů uvedených v Objednávce .
-
Samotné uveřejnění a nabízení Zboží Prodejcem v Obchodu není ještě návrhem na uzavření kupní smlouvy ohledně daného Zboží ze strany Prodejce, ale pouze informačním zveřejněním dodavatelských možností Prodejce.
II.
Realizace Objednávky
-
K provedení řádné Objednávky je Zákazník povinen vyplnit veškeré povinné údaje v objednávkovém elektronickém systému Obchodu.
III.
Informace Zákazníka
-
S ohledem na povinnost Prodejce dle OZ poskytuje Prodejce těmito obchodními a reklamačními podmínkami Zákazníkovi informace, jež jsou nezbytné k uzavření smlouvy a náležité informovanosti Zákazníka o realizaci konkrétního obchodu.
IV.
Dodání Zboží
-
Způsob dodání Zboží zvolí zákazník vždy v rámci vyplnění Objednávky, kde je specifikována i cena a forma dodání.
-
Nevyzvedne-li si Zákazník Zboží zasílané dobírkou ve lhůtě jejího uložení na poště při dodání prostřednictvím České pošty, a.s. nebo nepřevezme-li Zákazník doručované Zboží od zasilatele v případě dodání Zboží prostřednictvím jiného dopravce, a Zboží bude vráceno Prodejci, uskladní Prodejce Zboží ve svém skladu do doby, než si jej Zákazník vyzvedne .
-
Zákazník je povinen za uskladnění dle odst. 2 uhradit Prodejci skladné ve výši 100,-Kč za každý i započatý den takového uskladnění.
-
Návrh na mimosoudní řešení sporu podle uvedeného zákona je Spotřebitel oprávněn podat k České obchodní inspekci (internetová stránka: www.coi.cz).
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
Zákazník potvrzuje a prohlašuje, že souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami učiněný zejména způsobem dle odst. 1, se mezi účastníky považuje za souhlas písemný (resp. postavený naroveň souhlasu písemnému) a veškerá ujednání obchodních a reklamačních podmínek za sjednaná písemně (resp. postavená naroveň sjednání písemnému). Tam kde tedy zákon výslovně vyžaduje pro taková ujednání písemnou formu, má se mezi účastníky za to, že tato byla řádně dodržena a provedena již odsouhlasením obchodních a reklamačních podmínek touto elektronickou formou.
-
Zákazník dále výslovně prohlašuje a potvrzuje, že v dostatečném předstihu před učiněním Objednávky Zboží a též před uzavřením smlouvy ke Zboží byly Zákazníkovi ze strany Prodejce poskytnuty všechny informace, které jsou obsahem těchto obchodních a reklamačních podmínek, s těmito se předem plně seznámil, a že smlouva ke Zboží bude z jeho strany uzavírána poté, co byl již před jejím uzavřením v dostatečném předstihu seznámen s veškerými ujednáními, informacemi, prohlášeními a upozorněními uvedenými v těchto obchodních a reklamačních podmínkách, a tyto považuje za jasné a srozumitelné.
-
Zákazník prohlašuje, že je plně seznámen s podmínkami těchto obchodních a reklamačních podmínek a proti jejich znění a obsahu nemá jakýchkoli výhrad.